Änligen Fredag!

Wohoo! Nu är det äntligen fredag igen fett mys med helg nu igen :) Ikväll ska jag till Sickla Udde och hem till Lydia för att titta på film med några andra oxå. Sen ska jag och Alice sova hos Pia :P Det har man längtat efter hela veckan asso!

Men ughhhh..... Shiiit det har verkligen inträffat något som inte får inträffa! :S Vi har matteprov nästa vecka och puppe kan inte komma hem för han har vinterkräksjukan! Han jobbar ju i Oskarshamn och vi vill inte att han ska komma hem för då går han bara runt och smittar oss, så han får hålla sig i Oskarsham. Det skulle va grymt skönt om han inte kom hem, för jag bråkar så jäkla mycket med honom och vi kommer aldrig överrens. Men nu vill jag att att han ska komma hem för annars kommer jag aldrig klara matteprovet :'( Så nu får jag plugga matte med Krro och Joni och det går ju. T.e.x Joni äger ju på matte och räknar varje dag, han är ju typ bättre än puppe, men han är inte så bra på att förklara :S
Vi får väl försöka sammarbeta så mycket som möjligt............

Jag glömde lägga upp en dagens igår, så det gör jag idag istället :O

Gårdagens
Gårdagens humör: Pigg, sprallig och superglad.
Gårdagens skratt: När jag hade satt fast majblomman på gubbens jacka ;D
Gårdagen kommentar: Jag tror jag vevade ner ett hårstrå     /Anna
Gårdagens tråkigtaste: Det där om puppe.....
Gårdagens roligaste: Scouterna
Gårdagens lektion: So:n
Gårdagens smink: Det vanliga.....
Gårdagens kläder: På dagen -> Svarta jeans (VeroModa), röd/vit blus (VeroModa, Hood-tröja (h&m)
                                  På kvällen -> Mörka jeans (BikBok), Röd/vit blus (VeroModa), Linne (h&m), Hood-tröja /h&m)

Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0