David Hellenius - Hos Moa

Nu sitter jag hemma hos Moa, i hennes rum och väntar på att hon ska komma ut från duschen. Ska väl se nån film senare ikväll. HAHaha, orkade inte gå upp till Ålsten så vi ska se Robbotar istället :)
Kom över hit vid 7 tiden, då var det ett riktigt släktkalas på gång :P Åt supergod middag o efterrätt som hennes mormor/famor hade lagat. Hahaha, Moa vände ut&in på en tomat o satte den på ett speciellt ställe XD

Senare skulle vi ut med Puzzel, den supergulliga hunden i huset. Gick ner på nån äng som befinner sej i närheten. På vägen tillbaka skämde vi ut oss inför David Helleninus ;)
M: Dividarium
V: Diridum
D: Ehh urkäkta?....Hej, hej!
V:Oy,oy,oy heeeeej,
V&M: *AAAASGARV*

Hahahah, blev fett förvånad när jag hörde att det var han. Visste ju att han bodde asnära henne, men inte att skulle träffa på honom här och nu :P Jag o Moa tyckte det var askul..... Hahahahahaha,
Nu låter det som om hon är hyffsat klar ;) Ska väl se på filmen snart.

I morron tänkte vi ta en sväng på stan, kolla lite o så....

Med kärlek,
Viktoria


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahah, aa faan asso! jag ska ju bo här ett tag framöver nu (nyinflyttad, för de som inte visste). första intrycket david hellenius får av sin granne - pantad i skallen - liksom xD
piiiinsamt hahah , men samtidigt roligt :D

2008-04-07 @ 21:16:16
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0