"Du får hålla till vid jul"

Nu har jag kommit hem och gjort mej i ordning efter en hel kvälls samlingsgrejande... Gick verkligen skit asso. Tur att det bara var föräldrarna, i morron får vi nog ta o skärpa oss rejält :P iaf jag o Felcicia som sa fel XD
ja skulle säga till påskharen: ...du få hålla till vi påsk....
men jag sa: .....du får hålla till vid jul....    XD
hahahaha, undrar om nån tänkte på det i publiken för jag märkte det inte själv! Det va Moa som sa det till mej efteråt. Felicia sa ju oxå fel ;) Hon skulle presentera sej o säga att hon hette Ingeborg, men hon sa Inga-Gärd, mitt namn xD

Men, men det här är ju faktiskt bara genrepet, i morron är det ju den "riktiga" pjäsen. Våran film som vi hade filmat funkade inte! Men Martin hade tydligen envisats om att HAN kunde fixa det tills ikväll, viket han inte gjorde.... Men sen så sa han att han skulle fixa det tills i morron, undrar om det går?? Inte ens Andreas, Christoffer, Fredric, Kikki, Jon eller Johan fick igång den, varför skulle just han lyckas?? men han är väl vårat stora hopp just nu ;) bättre än inget.

Mormor Margit satt som sagt i publiken :P Efteråt fick jag blommor o jordgubbar av henne, lill-mormor. Hon tyckte att vi spelade urbra o att hon skrattade mkt.
Nu ska jag gå o lägga mej i soffan med Karro o vila tills i morron när vi har två till föreställningar. Börjar 9:10 i morron, så jag får lite sovmorron ändå :) hoppas som sagt att Martin har fixat videon dåh....

Med kärlek,
Viktoria 

Kommentarer
Postat av: Sandra

naje gick bara ut och tog dom, men sen så är de mkt lite photoshop med:D

2008-04-03 @ 20:18:53
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0