Efter läkarbesöket

Nu har jag kommit hem från mitt läkarbesök (shit, låter som en vuxen) som jag o mumme skulle på. Det hade jag alldeles glömt bort i morse, men mumme ringde o påminde mej. Usch, fick åka in p.g.a min tå igen :( Den blöder som bara den och på tisdag ska jag operera bort en del av båda stortåsnaglarna :(
image88

Fuck... missar skolan både halva tisdagen o hela onsdagen...... jag kommer ftf få panik jag får alltid det om jag missar skoldagar, hittils har jag inte gjort det på hela 7:an.... Tur är iaf att det är "lov" sen, Valborg fast det skulle ju vara roligare om jag inte hade en ny opererad tå, men jag missar ju iaf inte några skoldagar :)

Jag får nog ta o skriva senare. Nu har jag matte o plugga, prov i morgon. Och engelska tills i morgon, ska skriva om Hultfredsfestivalen som är tills i morgon. Dessutom har jag två marsvin här som vill ner till buren igen

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

omg, stackare! Fast jag har alltid velat operera lite på nått, jag är ju aldrig sjuk elr nått. Har inte vart hos Doktor Dore på typ två år.
älskr dig

2008-04-24 @ 19:13:57
URL: http://www.annchi.blogg.se
Postat av: Anna

omg, stackare! Fast jag har alltid velat operera lite på nått, jag är ju aldrig sjuk elr nått. Har inte vart hos Doktor Dore på typ två år.
älskr dig

2008-04-24 @ 19:34:11
URL: http://www.annchi.blogg.se
Postat av: Moa

jag har opererat mig i munnen :S
älskar er båda!

2008-04-24 @ 23:00:25
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0