Efter skolan

Hahaha, måste helt änkelt berätta om eftermiddagen oxå, det va så jäkla kul,

*Spring på torget*
*Pinsamheter på torget*
*Skylla på att man "har bråttom"*
*Strandpary med L'easy reklamen*
*-Han sitter nog där uppe i sitt torn och spanar om vi går ut*
*Björn Gustafsson*
*Dragnimg i halsduk*

Tror att jag fick me det mesta ;) inte för att det är nån som fattar nåt iaf :P
Efter skolan fäljde Moa me hem till mej, eller vi sprang rättare sagt för vi skulle hinna me att "ta sällskap" med JE. Först så såg vi nån som gick runt hörnet o då trodde vi att det va han så vi sprang asfort för o hinna. Sen så var det ju självklart inte han så då stanna vi o ba: - FUCK! Det va ju inte han, tänk om han har gått eller nått, han går ju asfort...
När vi vänder oss om så kommer han gåeendes typ 10 meter bakom oss! Hahahaha, shiiit lixom. Hahaha, då halvsprang jag o Moa o skyllde på att vi skulle va hemma fem över fyra o att vi hade skitbrottom. Men han lyckades gå förbi oss! snacka om att han går snabbt om vi halvspringer xD sen så fick han hålla upp dörren för oss igen :D
o så raskt upp för trappan o in i lägenheten. Jag o Moa gick oxå in till oss :)

Det första jag gjorde va o sätta på radion, hahaha, då kom den bästa reklamen ju! L'easy ! Skruvade upp musiken att va vi kunde o låsades som om vi hade strandparty, allt för att störa en viss person..... undrar va resten av alla grannarna trodde xD Vi åt mellis o Moa va väl allmänt klantig (inte för att jag ska säga nåt) som hon brukar va...
Efter ett tag gick vi ner till datorn o kollade lite på facebook, bl.a på trögo i sin keps & en annan i nian me strumpbyxor xD kollade lite på youtube, Björn Gustafsson. Hittade MEGA bra bilder på honom ifrån hans gamlia skolkatalog, den som jag har på msn & en till. Sen skulle Moa gå hem, man hinner ju inte så mycket när man slutar så jäkla sent.... :'( Hahaha, Moa satte på sej halsduken som en fluga som jag började dra i genast ;) pillig som jag är....aja, det ledde iaf till att hon inte vågade krama mej så då fick vi säga "hej hej" vid porten istället.

Det var ungefär det som hände! Hahaha, kanske låter fett tråkigt men det var så Jääkla kul XD Nu ska jag försöka sova lite, men skriver i morron, en liten morronuppdatering om ja hinner 0___o :)

Med kärlek,
Viktoria

P.S glömde ju att skriva att jag fick världens finaste nagellack av Moa idag :P Hur fiiiint som helst, mörkrött :) har redan satt på mej det. TAAAACK! Älskar dej så grovt mycket! <3 D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0