En fartfylld måndag

Jaaa... visst var den fartfylld allt ^^, Började med att jag vaknade kl.6 -bläääää. Kunde inte sova i går kväll så i dag var jag ännu tröttare än vad jag brukar. Först hade vi no i halvklss där vi fortstatte med våra "kontroller" av träd och blommor. Jag o Anna fick värsta dissen av Edvin som inte ville va med oss i dag så vi fick klara oss själva. När vi gick till vårat lilla ställe träffade jag på en våldtäcktsman (miniatyr) Anna har en bild på honom minsann..... Sen hade jag så grymt tråkigt så jag kom på en liten dans runt Röhnnträdet xD


(Vänd på huvudet om ni inte ser :P)

På bilde blev vi äntligen klara med våra "skol-bilder" som vi ska visa upp på måndag, alla som befinner sej i alvik då kan ju ta en titt  ^^, Jag ritade en s*opp i ena hörnet (hahhaa, min specialliteé) senare såg Maggan det xD Dessutom satt jag o sniffade lim, ftf vad är jag för en människa igentligen... :P
På so:n fortsatte Sami o snacka om sina gudar i Rom.... kändes som om lektionen aldrig skulle ta slut....
Sen så var det lunch, jag o Moa hade riktigt trevligt när vi pratade om Bamse som vi hade sett hemma hos Anna i fredax. Många ljudliga skratt hördes från bordet i hörnet ^^, Speciellt när vi kom ihåg Katten Jansson xD
-Mjaaaaoouuuu.....
Matten gick väl hyffsat, jag o Moa satt brevé varandra i det lugna rummet. På mattelektiionen fick vi reda på att Andreas skulle ha gympa med oss :S No way! så jag o Moa skolkade.... eller jag vet inte riktigt om man ska kalla det för skolk eftersom nästan inga tjejer va med. Därför gick jag o Moa till gungbrädan o gungade lite, hahahah, jag vet inte hur många gånger jag skrek SNOPP så att det hördes över hela ängen. Sen så märkte vi att det satt två trädgårdsmästare i träden brevid och klippte topparna på träden, de såg ut som apor i djungel-trädens toppar. Vi började oxå snacka med en båt-nisse, hahahahah!  Ska vi spackla båten? Ska vi oxå tjära den?? Ftf, han var ju serriös xD

Efter gympan fick vi ha 80 min so i stället för svenska för Olle är på Kretan med n3:orna. Vi såg på The Gladiator, men jag kunde inte riktigt hålla koll på vem som va vem av dom olika gubbarna som va me :P jag och Moa använde fråge-pappret till något annat i stället xD För det mesta så skrev vi om Marcus, våran gamla vikarie som va helt sjuk i huvudet! Sen så tyckte jag det va kul o skriva TROLL-SNOPP eftersom den gamle gubben i filmen såg ut som en sån. Sen gick isabel förbi o lappen där det stod så låg mitt på bänken, då peka hon o ba:
-Ni ska lämna in den där sen.
Shiit vad jag o Moa skämdes, sepciellt eftersom Moa redan hade gjort bort sej inför 4 lärare innan samma dag 8)
Tur att jag kan kopiera bort baksidan sen ^^,  och tur att jag inte är i skolan på onsdag.
image93
(Enligt mej är det ett riktigt konstverk ^^,)


Det är säkert inte nån som orkar läsa hela, men asso jag tyckte det va lite kul o skriva för jag har ändå ingenting o göra...
Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahhaha, herregud xD
mitt skratt hördes nog långt i matsalen.... :P
båtnissen va ju seriös! "hur mkt tar ni då? för att tjära båtar?"
"tjugo kronor!"
haha :P
amen shit, jag har skämt ut mig otroligt mkt idag inför 5 lärare..... :S usch hahaha

2008-04-28 @ 20:33:32
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0