En måndag i april :)

Nu har jag kommit hem från min och Alice teater, som vanligt alltid lika kul :) Fast just idag så fick inte jag göra så mycket eftersom jag inte är med i början av pjäsen "Så tucktas en arbiggare" så jag, Sara och Denise satt för det mesta bara där bak och hade allmänt kul ^^,

Skolan var i stort sätt väldigt kul. På no:n skulle vi forska om ett djur, jag jobbade med Pia och hade det askul xD
På bilden så jobbade jag och Pia i korrodoren, Hhaahaha, hon bet mej så jag började asgarva! Fyfan... Jag störde säkert alla i korridoren ;)
So:n var astråkig. Andreas verkade ju tycka att det var skitkul att om nåt  som vi absolut inte var intresserade av....

Hahahhaha, på matten hände nånting väldigt kul xD. Jag och Pia hörde nämligen när Stubbis kissade, hahahahah!
Det var knäpptyst o jag o Pia hade precis "lockat till oss" Martin för vi behövde hjälp. Sen så skulle Pia leta fram en penna åt Martin o då gick Stubbis in på toan (som sagt - knäpptyst) Tssss.... hahah, vi hörde månitro XD Då började Martin snacka bara för att det inte skulle höras, men jag o Pia kunde knappt hålla oss asso!  XDDD

Efter matten hade vi gympa - kryssarkung. Jag, Pia, Alice, Lyddo fuskade oss igenom det hela, vi kastade boll vid sidan om.
På svenskan fick jag respons på min uppsats av Anqi. Det gick så jäkla bra för mej asso, riktigt kul!
Roligaste svenskalektionen på länge vi slulle bl.a bygga med legoklossar och rabbla alfabetet med mycket känsla i.

På väg till teatern hände en hel det grejjor oxå ;) Men det skriver jag nog senare för nu måste jag plugga franska :(

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0