En skräckhistoria - The Ring

Igår var det filmkväll igen med mej, Moa och Lydia hos Anna. Vi såg som sagt The Ring, som varken jag eller Lydia kunde sova av efter tack vare att vi blev så jävla skrämda av Moa och Anna när vi skulle sova. Jag tänkte inte skriva så detalierat, men ni som vill läsa mer kan ju kolla in Moas blogg http://wajdebeck.blogg.se för mer information ^^,
Jag tänkte berätta om det som inte hon berättade om så får man ju lite mer variation xD.

När jag kom hem till Anna satt Moa och var skit-koncentrerad av Bamse (snacka om värma upp innan The Ring) Vi satt o kollade på Bamse och den flygande mattan tills Lydia kom. Då gick vi till Engströms för Anna o jag vill köpa lite snack ;) Påväg till Engstörm (precis innan torget) kom Anna på att hon hade glömt sina pengar hemma, jäkla klant. Jag o Moa fortsatte till affären medan Lydia o Anna gick hem o hemtade pengarna. Inne i affären mötte vi Amanda (gammal klasskompis) hahahahaha, hon och hennes familj stod bakom en hylla så jag såg inte att dom var där så jag började sjunga "Jock, från vildmarken av ääääkta bär" skit högt o jätteljust. Hahhaha, gjorde bort mej helt o hållet sen gick ja o Moa runt o srattade så vi höll på o välta en hylla. Sen kom Anna o Lydia tillbaka o då betalade vi o gick hem, väl där hemma började vi o se The Ring.
Jag skrek mitt as-ljusa skrik när tjejen satt i garderoben o när alla läskiga saker dök upp så fort. Efter det så gick vi till sängs, fast vi sov inte förrens långt in på natten...... Frågan är om vi sov i huvud taget....
Asso jag tor inte att jag har varit så rädd i hela mitt liv! Jag låg verkligen ihop krypen under sovsäcken tätt intill Lydia hela natten. Det började med att:
Precis när vi hade snackat om filmen o Anna o Moa hade skrämts lite sådär på skoj, då hade det blivit helt tyst och vi försökte sova, då åker rullgardinen upp helt av sej själv!!! Fatta va läskigt. Det sista som Anna sa va "Seven days...." då åker den liksom upp utan att nån rör sej alla blev så jäkla rädda. Jag gallskrek =).
Sen satte Moa o Anna igång o skrämma mej o Lydia som var räddast. Anna ba: Tjejen kommer ut ur teven.
Då hoppar Moa upp brevid mej med håret sådär som tjejen har i filmen och skrämmer mej så jävla mycket. Efter det så fortsatte de typ hela natten o jag o Lydia blev så jäkla rädda så jag vågade inte ens blunda och Lydia sov med öppna ögon.

Hahahha, inser att jag inte skrivit så o-detalierat trots allt  ^^, Men det gick inte eftersom det hände så jäkla mycket saker.

Jag orkar inte skriva om vad som hände vid linbanan i Brålunden idag. kanske gör det senare.

Pusiluss! <3


image90

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, de va jag som sa "seven days.." innan rullgardinen åkte upp xD

2008-04-26 @ 19:59:39
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0