Foton

Bläää...... Usch vad sur jag blir när usb-sladden inte vill fungera till mummes mobil, den som jag just nu har för att min är inlämnad :'( Jag vill ha tillbax MIN mobil Sony Ericsson äger ju jämfört med Samsung-skit :(
Först tog det en evighet tills jag hittade själva sladden för mumme hade typ slängt sin (eller tappat bort den) så då fick jag leta reda på Karros eftersom hon oxå har en Samsung, och det ska funka! Men det gjorde ju inte det för datorn knde inte ens hitta enheten....... Som sagt, SKITSUR :( Jag som hade så fina bilder från bl.a samlingen :'(

Skratt & Flumm
(x) Du skrattar mer än 10 gånger per dag.
(x) Du älskar att skratta och tycker att det är bland det bästa som finns.
( ) Du kan bli lite smått irreterad om det gap-flabbas i bakrunden när du koncentrerar dej.
(/) Du har en speciell humor som alla förstår och har lätt för att ta del av.
(x) Du tror att du kan gå folk på nerverna med ditt skratt om du skrattar för ofta eller för mycket.
(x) Du har oftast lätt för att roa folk med dina tokiga ideér såsom flumm & skratt.
(/) Du skulle lätt kunna skratta en hel dag om du fick 5000kr. (Vet faktist inte :O)
( ) Du tycker inte om folk som vill skratta med dej, du vill skratta ensam!
(x) Du vill självkart skratta med människor som du tycker om, ju fler desto bättre.
( ) Du tycker det är pinsamt om du börjar skratta åt dej själv.
(x) Om du har drukit lite för mycket (eller sovit för lite :P) så har du väldigt lätt för att skratta och vara något tokig.
(x) Du kan plötsligt få ett "ryck" eller något liknande som gör att du börjar gapskratta.
(x) Du och dina kolegor (kompisar) kan ofta stå på arbetet (skolan) och skratta om något roligt som har hänt i helgen.
( ) Då du ska åka utomlands väljer du en icke-så-skrattglad person för att inte skämma ut dej inför snygga badvakter m.fl
(x) Du skulla aldrig kunna tänka dej att byta jobb till t.e.x präst för du har hört att de inte skrattar så mycket....
(x) Om du fick välja mellan att skratta oavbrutet i ett år eller att aldrig mer få skratta skulle du såklart välja "skratta oavbrutet i ett år"
(x) Du tycker att om skratt/flumm inte skulle finnas så skulle det inte vara något kul med att leva.


Hahahahaha, fett kul ju :) Hittade det här för aslänge sen, vissa alternativ är ju helt sjuka :P Det här tyder på att jag nog är en skrattglá person.

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0