Fredag - från igår (eller berömm till mej själv xD)

Sorry att jag inte skrev nåh mer om i går, men det hände för mycket roliga saker, heeela dan.

Våran samling igår ägde så hårt! Vi var lixom omtalade i HELA skolan tack vare våran fantastika pjäs och vårat fantastiska skådespeleri (tant-ligan). Den första föreställningen gick lite bättre faktiskt, men det var nog bara för att våran samling var lite mer annpassad för de lite mindre barnen. Efter den så tackade Monica så fint till oss ;) och våran gamla lärare kom fram till oss o sa att hon skrattat så hon grät :) Hon hade tydligen suttit nästan hela samlingen utan att ritigt vetat om det var jag som var huvudrollen för jag hade ju förträngt min vanliga röst helt o hade dessutom både peruk och basker på mej. Efter den första samlingen så va det lunch. I omklädningsrummet fick jag en hel hög av "fans" runt mej, dom tyckte att jag hade spelat så otroligt bra :) Lars kom till oss o sa att det sanckades om oss i personalrummet :P Hahaha, som sagt - omtalade i HELA skolan. Han hade tydligen oxå satt o skrattat hela tiden :P

Den lite senare föreställningen gick inte sämre för oss, men bara det att vi hade sämre publik (8:orna) som satt längst fram o var typ avensjuka på oss så dom försökte såklart förstöra :'( Men utöver det så var det många som skrattade, inte minst lärarna! Hahahah, fick mycket berömm efteråt ^^,
Sen skulle alla utrymma aulan så vi kunde ställa allt tillrätta igen, städade o staplade stolar. Jag, Anna, Lyddo & Felicia dröjde oss kvar i skolan o snackade lite med bl.a. Martin, Eva, Kikki & Edit - fick MYCKET berömm, dom tyckte vi va asbra :) Vi hade "efterfest" i både korridoren o ute på skolgården. N1 skulle mäta friktion med en dynamometer o vi snackade me dom o hade askul, "Herr Tugg" & "Mandarinlåda"  XD

Vi ville absolut inte gå hem så då bestämmde vi för att ha en filmkväll hemma hos Felicia. När vi gick hem så mötte vi Olle på skolgården o han ba: Ni va skitbra, hahaaha, tant Viktoria - en dold talang. Det är nog för att ingen har hört mej snacka som jag gjorde tidigare ^^,

Nästan alla lärarna kom fram till mej efteråt o frågade mej om det verkligen var jag som va Inga-Gärd. Hahahah, bl.a Christer, Annelie, Plunk, gamla musikläraren Lena o någrå fler.....tror ja....

Det här var då om gårdagen, skriver senare om resten av dagen :)
Med kärlek,
Viktoria


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahah, aa faan va mkt beröm vi "tanter" fick asso.
du va bäst vuck, helt klart

2008-04-05 @ 20:59:04
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0