Fredag morgon

Usch, usch, usch! Kunde inte sova i går, kanske är nervös? men varför? brukar absolut inte vara det inför en samling. Är inte i form heller....hoppas jag blir det när jag har fått på mej tantdressen. Det här är ju tyå årets upplevelse (efter Romme) så varför skulle killarna förstöra hela grejen....? jävla idioter.....
Hmm..... Mötte Johan & André igår när jag skulle hem, ooo SHIIIT va dom kaxade, men sen när man möter dom själva då är dom hur FEGA som helst, så jäkla korkat..... Det värsta är ju när dom inte fattar det själva. Men, men....

Ute är det dimmigt, men jag läste i tidningen att det skulle spricka upp o bli vackert väder senare :) bra.... Fast på söndag skulle det visst bli risk för snö...... :(
Nu ska jag göra mej i ordning o hoppas att min nervositet går över :S Fucka, jag ska lixom träna för hela skolan med hantlar sammtidigt som jag är en tant till "Call on me"                   XD

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0