Fredag och filmkväll

Nu får jag allt ta o skynda mej om jag ska hinna till Anna till kl. 19. Ska dit på filmkväll ;) igen med er tjejor. Fast idag skulle det inte va så många med för vi ska nämligen se The Ring, fatta att vi inte komemr sova efter det :S Hahaha bara jag, Anna, Moa & Lyddo vågar  se den. Typ alla andra har redan sett den och vill inte se den igen! Ftf t.o.m Joni var asrädd efter att han hade sett den på bio.

Idag var det musikuppspel nr. 2, mycket böttre och roligare än det förra! dessutom var ju Wille med ;) Jag o Lyddo skrek till honom "Go Wille" Hahahhaha, undrar om han fattar vilka det va jag gick ju t.o.m in i honom på lunchen. Han måste ju seriöst tro att vi är helt galna i honom xD Jag o Moa såg en riktig deckar-sits som satt bakom pianot xP En äkta karl asso!
Matteprovet i dag gick superbra! Kunde allting förutom ett lästal som typ ingen kunde mer än Felicia och Tom (matteproffsen) inte ens David kunde! Men jag räknade iaf ut hur mycket procent det var...
Efter skolan så följde Heads http://heads.blogg.se med mej hem. Först satt vi på balkongen o solade samt åt mellis, sen så såg vi en (som vi trodde) var en pedofil som vi skrek till. Fast sen så visade det sej att det bara va en gumma xD
Vi såg oxå på MasterMind, min absoluta nya favvo-film (not) ^^, visade Heads "dunder-rubriken"
W: Jävlar, städaren
Nyberg: Vicken sterdan?? :O       Hahahahahahhaah!

Jag fastnade även för en ny replik:
W: Pratar du......jugoslaviska......flytande?
Polis: Aaaaaa, visst.

Nej, nu måste jag skynda mej eftersom jag måste plocka fram lite saker för att jag ska sova kvar.

Pussiluss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0