Golfklubba & Ketchupflaska

Nu har jag gjort mej i ordning o ligger i sängen med datorn. Såg såklart "Sverige pussas & kramas" oxå eftersom Björn är me, såg även Morgonsoffan. Hahaha, älskar verkligen när han säger -Rullskor får fyra av fem toasters, Kanon kul!
Hahaha,

Tänkte berätta lite om idag :) Händer ju så mycket roliga saker nu när man inte har några lektioner och bara tränar samling. Fast jag såg på klockan o jag orkar nog inte berätta nåt om skolan, förrutom att Moa "flirtade" med elektroguben, LÅDBIL xD.

Efter skolan följde Moa med mej hem idag igen. Hade som vanligt jävligt kul xD. Först så skulle vi "mellis" två mackor, men sen blev jag lite "sugen" så då gjorde vi milkshakes med "vibratorn" XD. Moa rotade runt lite o fann en golfklubba
sen sprang hon ut på balkongen o dansade för några på gården. Strax där efter kom jag ut med ketchupflaskan o vi ställde oss o dansade på stolarna, Moa med golfklubban och jag med ketchupflaskan. Asso, vad får vi allt ifrån?? :O
Folket som var ute på gården måste ju trott att våran lägenhet va nåt slags dårhus XD, fyfan va kul. Försökte även störa mina grannar så mycket som möjligt genom att spela ashög musik o banka med golfklubban i taket, dessutom vrål-skratta ashögt xD....fast det gör inte så mycket för jag har såååå snälla grannar som inte bryr sej så mkt. :)
Sen tröttna vi på det och gick ner och spelade lite Guitar Hero på mitt wii istället. En låt som jag döpte om va "Big magic woman" som jag döpte till "Big black penis" VAFAN håller ja på me?? :O aja, det va iaf jävligt kul :P

Efter någon timme eller nåt så skulle Moa hem, hann faktiskt att hjälpa henne med hennes *fiiina* bloggdesign (www.wajdebeck.blogg.se) Skulle följa me henne till Nockeby Torg o tyvärr hade hon inte på dej sin halsduk så jag kunde inte dra i nåt :( Men vi blev ståendes i porten typ 10 min för vi såg listan över alla efternamn i mitt hus.
- Watchmeister
- Takala
- JDD doktor
- Ödman
- True Yatching

m.fl. Fyfan vad vi skratta stog där (som sagt) flera minuter o vrålade ut vårat skratt. Mötte även "Långeman" som mumme kallar honom, jäkla probelmgubbe ju! Gissa hur många gånger jag o Moa.P har blivit utskällda av honom. :( suris...

Nej, nu måste jag VERKLIGEN sova! Fast har ju faktiskt sovmorron i morron + inga lektioner ^^, mys.....
Tänka sej att mina inlägg blir så jäkla långa hela tiden, men det händer ju så otroligt mycke varje dag o dessutom är det kul o skriva! Så det får ni nog stå ut me ;)

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0