Gråt?

Sitter här vid datorn klar för sängen ;)
Ursäkta om jag säger såhär, men jag ORKAR verkligen inte kolla på teve nu. Jag har bestämt mej för att SOVA istället.
Innan när jag låg i soffan me mumme o kollade lite på teve så började jag storgråta helt från ingen stans. Jag bara satte igång o typ grät i nästan en halvtimme så tårarna bara sprutade. Mumme undrade förstås vad som stog på och blev fett orolig och undrade om det hade hänt nåt. Men det hade det ju inte, o jag slutatde lika tvärt som jag börjat....så jäkla mysko....Inte var det för jag var ledsen iaf. Ibland måste man kankse gråta? Kom på att det var så jäkla längesen asso, senaste var typ när jag kollade på nyheterna o om de där fåren....fast då skrek jag.

Nu var det ju såhär va att jag hittade ett asgammalt "test" som jag hade sparat i "mina bilder". Men sen så läste jag just Moa's blogg (wajdebeck.blogg.se) och då hade hon typ ett sånt där test, så det kändes lite hermigt ;) Mitt får vänta tills en annan gång.

Jag förlåtar mej själv, mitt förra inlägg var inte precis kul o läsa. Var på ett asdåligt humör just då, men sen kom Karro hem och hjälpte mej lite med franskan o då blev det bara roligare o roligare :) Nu är jag rätt säker på det vi håller på med, ligger INTE efter iaf :P
Hahahaha, lyckades skämma ut mej halvt på no:n idag (den sena lektionen me Martin) Vi skulle skriva upp så många grejer som möjligt om hur vi människor använder växter. Hahahaha, var grymt stolt över mina förslag: "Man kan droga" & "Man kan kamoflera sej bakom"
Vafan mena jag med de igenligen??? bättre blev det ju inte när han kom förbi o skulle läsa XD Jag lyckades iaf klämma ut en bortförklaring ;) -Jag vet, det är för det mesta bara jag som kan tyda mina anteckningar. Hahahah, ftf jag är ju bäst på bortförklaringar. Men han tyckte tydligen det va bra, så......men något pinsamt ^^,
Efter no:n snubblade Anna på mattan (låter som värsta lyxskolan "mattor i korridorerna") när hon skulle surfa lika snyggt som jag. Jag, Moa & Pia vrålade ut vårat skratt xD På slöjden har jag börjat på nåt som ska likna en lila tunika. Hoppas såklart på det bästa resultatet med mina fina sykunskper :)

Här hemma har jag (förutom att plugga asmycket franska) kollat på Wallander - MasterMind än en gång. Spolade såklart fram&Tillbaka på ett visst ställe o så filmae jag oxå, så nu har jag o Anna en varsinn video -Vicken sterdan?
Och så har jag snörat mina skor med svart skosnören eftersom jag tyckte det kunde passa med en förändring såhär mitt i vintern....

Nu ska jag krypa (gå) till sängs, vaknar förhoppningsvis kvart i 8 i morron :) låååång sovmorron. Skriver då.
Med Kärlek,
Viktoria


Kommentarer
Postat av: mulin

Vad tycker du, egentligen, om programmet Top Model på trean? Tyck till i mitt senaste blogginlägg!

2008-04-09 @ 22:30:39
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0