Helt sjuka killar...

Hahahahahahahahahahah, jag har inte skrattat så mycket på länge. Jag chattade med Lyddo o hon visade mej den här vdeon på två helt sjuka killar. Shiit vad jag skrattade! Jag låg ner på golvet och Karro o mumme trodde jag var helt sjuk i huvudet. Sen visa jag Karro videon o hon skrattade minst lika mycket som jag xD Här är den:

Om ni väntar lite, (tills den ena killen har slagit den andra) när han får en massa grejer slängtd över sig. Jag skrattade verkligen så jag skrek då, tårarna bara sprutade XD
Kom och tänka på en annan video som Moa visade mej förra året, skrattar lika mycket åt den nu xD. Kolla lixom på killen i bakrunden!

 

Det här påmins om i lördags hemma hos Anna när vi stod i hörnet i hennes vardagsrum och schejkade till "Be Mine" med Robyn. Hahahaha, sen så gick Lena förbi och såg oss och då flygge vi in till köket XD Vi såg typ ut sådär som killarna gör o schejkade som aldrig förr xD
Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, crazy frog bros kan inget slå XD så jävla sköna ;)

2008-04-27 @ 21:42:37
URL: http://annchi.blogg.se
Postat av: Moa

HAHAHHA, faaan va kul det va! när lena gick förbi och såg oss! shit asso, pinsamt oxå xD HAHAH

2008-04-27 @ 22:58:52
URL: http://wajdebeck.blogg.se
Postat av: Moa

juste, crazy frog bros xD han i röd tröja e ju grym ;D

2008-04-27 @ 23:03:28
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0