Innan natten

Nu ska jag snart krypa till sängs. Jag och mumme såg klart på Wallander, somnade efter halva -.-
Och så pratade jag lite med Moa i telefonen hon ville bl.a höra om "fyllegången" från Felicia o mötet med N1.
Idag så har jag o Anna inte gjort nånting legat i soffan o kollat på tv "Mitt liv som popstjärna" Hahahahaha, så jäkla töntigt, äkta Andrea film XD Men vi hade inget bättre för oss. Sen så gick vi en liten promenad oxå, ner till badberget o "solade" lite. Hahahaha, kokade en soppa till "de fattiga" med barr &gräs ingick XD Fyfan, värsta barndoms
minnerna :)

Nu ska jag som sagt försöka sova, blir nog inte spec svårt. Måste till stallet o rida i  morron ..... blää.... orka träffa de där människorna igen :( Sen så ska jag väl göra massa läxor, det är ju absolut bästa med samlingar. INGA lektioner o INGA läxor...men nu startar allt igen. Franska, svensa, no, matte, geografi, so m.m

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hej, trevig blogg vill ja säga, Ha en forts trevlig dag!

2008-04-06 @ 16:47:11
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0