Jag är en härmis :)

Nu så är det ju såhär att jag precis läste anna's blogg (annchi.blogg.se) och såg att hon oxå hade gjort det här "testet" som Moa hade på sin blogg igår (wajdebeck.blogg.se) Och jag ville ju inte vara sämre så jag fyllde oxå i :P
Ikväll kanske jag lägger upp det andra som jag hade, eller i morron jag får se.

( ) Du har alltid något glittrigt eller rosa på dig.
(/) Du rapar inte bland folk. (Beror på vilka)
( ) Du har minst två par högklackade skor i din garderob.
( ) På datorn skriver du hihi och fniss istället för haha och hehe
(x) Du bär ofta något sött nagellack.
( ) På din mobil har du ett sött mobilsmycke.
(/) Om du skulle beskriva Orlando Bloom skulle det bli "snygg" istället för tex "smart".
(x) Du använder ofta ord som "typ" och "ew". 
(x) Du kan inte gå på stan utan att alltid ha med dig en väska.
( ) Du gör ofta hjärtan ovanför dina i:n.
(x) Varje morgon står du i minst en timme framför speglen och fixar till dig.
(/) I din garderob finns det minst 5 "klänningar" som du använder. Nja....nästan
( ) Du skulle aldrig få för dig att sätta på dig en sunkig träningsoverall.
(x) Din högsta önskan är att bli en rik kändis.
(x) Du hade gärna haft shopping som yrke.
( ) Om killen du tycker om ler åt dig, så det första du gör är att ringa din kompis och berätta.
(/) Du hade utan att tveka offrat din månadspeng i ett år för att få en dejt med din största manliga förebild eller drömkille
( ) Du tycker att du själv är tjock.
( ) Romantiskafilmer och Musikalfilmer är dina favorit genrer.
(x) Du kan inte gå till skolan utan smink.


^^,

Kommentarer
Postat av: Fridelii

Svar: Ja, rida är riktigt skoj! Blake klär sig såå snyggt, alla vill nog ha hennes garderob. (: Trevligt att du hittade in. Kram.

2008-04-10 @ 20:39:42
URL: http://fridelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0