Jag är en soffliggare

Jahopp, nu är jag jäkligt seeeg. Orkar absolut inte göra nåååånting, har precis sett den 3h och 7min långa Titninc. Shiiiiit, grät som bra den när "Old Rose" sa: He exists now only in my memory, så jäkla sorligt jue....



Det blev inget Ikea besök för mej (min familj) idag mumme och puppe skulle tydligen hjälpa Karro att hitta en ryggsäck till hennes Bali-vistelse. Kankse ska dit i morron efter stallet, får se hur det blir.
Nu ska jag sitta här vi datorn ett tag och sen så ska jag typ städa mitt rum. Hahahah, jag pendlar mellan teven och daorn :O

Med Kärlek,
Viktoria


Kommentarer
Postat av: Moa

ooow, blir så sugen att se den för tionde gången nu... :P
men blir så deprimerad varje gång haha. den e så himla bra asso

2008-04-13 @ 13:02:02
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0