Klar med engelskan kör på med matte

Jaha, rubriken säger en hel del. Nu är jag klar med engelskan, hahah skrev om Roskilde Festivalen i Danmark. Min bild äger ju :P Nu ska jag plugga matte idag igen... provet är ju i morgon, men jag tror att jag har ganska bra koll på det där, efter matte-samtalet med puppe igår. Lyckas jag med det här provet så kommer jag bli så grymt stolt och glad däremot om jag inte lyckas kommer jag hata mej själv.... fram tills nästa prov.

Idag hände det väl inte sådär jättemycket.
På franskan jobbade jag o Elli, gick väl inte sådär jättebra eftersom ingen direkt vill snacka...efter bråket förra vintern. Sen var det luns, riset luktade bajs.
På gympan lyckades jag o Heads springa hela Ålstens-slinga utan att stanna ;) Hahah, typ 2:a gången jag lyckas.
Vi sällskapade med Sam, en av två killar som inte fuskade. Efter uppvärmningen spelade vi fotboll, jag var sä jäkla aktiv ^^, inte. Jag o Lyddo sprang runt o skrek åt folk istället :O
So:n var jäkligt tröööög. Vi hade Sami som är en lärarkandidat och han snackade om Romerska gudar.... "Hur kul som helst...."
På matten gick vi igenom vad som kommer på provet, faktum är att jag förstod allt som hon sa *stolt* Så jag tänker inte direkt få nån panik.

Efter skolan åkte jag som sagt direkt till doktorn, träffade mumme där. Jag o mumme började små tjaffsa inne hos doktorn, hahahah stackars tjej som behövde lyssna på oss. Jag sa en sak o sen kommer mumme o säger en annan sak då är det ju klart att man blir irreterad :P Äkta familjen Hamnér .....
Mumme hade köpt en fin present till mej, en jättefin klänning från Indiska. En "bara-för-att-du-var-så-duktig-present" hahhahah, var faktiskt as-längesen jag fick en sån present ^^,

Nu ska jag fortsätta räkna matte, hörs sen

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0