"Majblomman - Barn hjälper barn"

Har precis gjort mej i ordning inför natten och ligger här i sängen och skriver.
Idag har det hänt en massa saker xD Bl.a en hel del roligheter.

Skolan var väl rätt kul, på so:n skulle några i klassen göra ett rollspel och det lädde till lite "eq" snack.
Hahahahahah, Lyddo skulle viga mej och Anna (så vi blev gifta) men Isabel stoppade hennes plan.
L: Ni är nu gifta
I: (en 100-dels sekund direkt efteråt) Schhhhhh!
Shiiit vad vi skratta, det är nog ingen som fattar men det var sjukt kul XD Resten av skoldagen gick jag och Lyddo runt med luvorna på oss som små bödlar......

Efter skolan följde Anna med mej hem, vi skulle plugga geografi men det blev kladdkaks-bakeri istället. Sen kom jag på den fantastiska idén om att hon kunde följa med till scouterna och det gjorde hon ;) Vi hade egentligen pattrullmöte idag (göra vad man vill) men ledarna kom med förslaget att vi skulle sälja majblommor och då blev det så.....
Jag och Anna gick sicksackade över talihavägen (vet ftf inte hur det stavas) vi fick iaf ihop lite kosing och mötte en hel del tokigheter på vägen. Bl.a så kom vi till ett hus där det fanns en varningsskylt i fönstret: "Om hunden anfaller, ligg still till hjälp tillkallas" jag och Anna blev ju såklart vettskrämda så då gick vi därifrån med raska steg. Men jag hade ju såklart plingat på redan så då kunde jag ju inte bara gå därifrån så jag fick vänta ett litet tag, men som tur va så va dom inte hemma. Sen så kom vi till J:s hus fast det märkte vi inte förrens vi såg namnskylten T********, då fick vi springa som bara den, som tur va hade vi inte plingat på för då hade det blivit sjuuuuukt pinsamt xD
Sen så skulle vi sälja till en gammal gubbe med balans-svårigheter och han ville att jag skulle sätta på honom den :S Fast jag var lite tveksam, det kunde ju vara värsta pedofilen..... Men det var han inte så jag prövade att sätta på den lilla blomman, men hans krage på jackan var av läder så det gick inte precis xS då fick jag lite panik! Sen försökte jag igen och då fick jag trycka ashårt för att det skulle kyckas och då satt den jättelöst.... Den har säkert redan ramlat av xD vicken blåsning ;)

Nu orkar jag inte skriva mer om just det för nu ska jag sova....
God natt!


(majblomma 2008)
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0