Måndag kväll

Nu ligger jag i sängen o skriver. Orkade inte göra så mycket geografi idag eftersom jag pluggade livet ur mej i helgen, så jag körde istället på med franskan... Inte så kul....

Efter skolan åkte jag o Alice till teatern, alltid lika kul :) Nu hade jag tillochmed ett manus med mej, inte likt mej eftersom jag har slarrvat bort mitt. Men i fredags fick jag äntligen ett nytt "Lars magiska låda berabetar skriften" XD
Som vanligt stannade vi på vårat stopp -> Daglivs. Hahaahah, vi köpte glass i stora lass. När jag skulle gå ifrån glass-kylaren som stod inne i ett trångt hörn kommer det fram en liten liten gubbe o tränger sig förbi så jag inte kunde komma ut, så jag råkade putta på gubben så han blev skitsur XD Men vaddå lixom, han trängde sej på ett väldigt opracktiskt sett så att jag inte kunde komma ut. Teatern var kul, men jag undrar verkligen om vi kommer hinna tills den 23/5..... På vägen hem sällskapade jag med några 9:or som går på teatern (Denise och Sara)  Båda dom hade tydligen sökt  in till Högland i höst fast dom hade stört sej lite på eleverna (det kan jag förstå) Vi pratade för det mesta om Höglandsskolan.

När jag kom hem hade jag fått brev av en viss "Mimmi" , Anna vet vem...

Nu ska jag sova. Nej, först en dagens.

Dagens humör: Förkyld och allmänt hängig
Dagens skratt: När jag nästan dödade Anna med mina armband
Dagens kommentar: Vet du, jag har sett en varg en gång, på Skansen  //Liten kille jag, Alice & Sara mötte
Dagens tråkigaste: Att vara förkyld
Dagens roligaste: Teatern
Dagens lektion: Svenskan
Dagens händelse: När jag nästan dödade Anna med mina armband
Dagens kläder: Svarta byxor (Only-VeroModa), Strumpbyxor (Marcs and Spencer-London), Lila tee (GinaTricot), svart hood-tröja (h&m), nya röda skor (sail marine-stadium)
Dagens smink: Det vanliga...

Kommentarer
Postat av: Moa

dendär mimmi verkar lite wieard.. :P
läste annas brev hon hade fått, hahaha.

oo, de e så mysigt på din balkong när det är varmt ute (a)

2008-04-22 @ 19:27:36
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0