Mera från idag

Jahopp....
Nu ligger jag i sängen och ska strax försöka sova lite. Efter skolan åkte jag o Alice (som sagt) in till stan för att ha teater. Vi sällskapade till fridhemsplan med Anqi och samtalde om allt möjligt. När vi kom dit så tyckte vi ju som vanligt att vi skulle ta ett stopp på vägen, hahaha, Daglivs ^^, Hände väl egentligen inte så mycket förutom att det stod en askonstig man bakom mej som handlade typ 15 st yogurtar (inte sånna där små utan sånna där stora, 1L) dessutom kändes det som om han stod precis bakom mej och kollade ner i min väska som var öppen! Jag märkte det ju så jag stängde den och då bara stirrade han asmycket på mej :S

På vägen hem satt det ett gäng "jätte-fjortisar" på tolvan, nägra man absolut inte vill möta. Fyfan asso, dom har verligen ingen uppfostran alls. Dem hördes över hela tolvan och alla glodde.....

Här hemma har jag inte gjort mycket mer än att pluggat franska och suttit vid datorn, jag får nog göra svenskan i morron för jag vet ju ändå vad jag ska skriva om :) Nu ska jag sova.

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0