Min operation

Jaha, nu tänkte jag berätta om vad som egentligen hände i morse i morse hos doktorn.
Jag kom som sagt dit till Alvik, hahahahaa, var tvugen att åka spårvagn dit och gissa vem jag mötte Oliver xD och Adam. Jag tycker själv att det det låter lite konstigt om mumme hade sjukanmält mej och sen så åker jag spårvagn.... Han trodde säkert att jag skolka xD

Aja, kom iaf dit sen fick vi vänta ett tag och sen fick jag gå in. Väl där inne tog dom fram värsta tängerna och saxarna och pincetter och "stålpinnar" fett rädd jag va. Efter det skulle jag ta tre bedövnings sprutor, eftersom jag inte är rädd för sprutor (är inte och har aldrig varit) tyckte jag inte att det gjorde ont, men däremot va synen ännu värre eftersom den ena sprutan träffa ett blodkärl så blödde det som fan.....det forsade rent ut sagt. Doktorn tyckte nog att jag var värsta psykfallet för jag låg där och väntade på att bedövningen skulle börja verka, helt plötsligt började skratta lite smått för mej själv för jag kom nämligen på händelsen i matsalen i går :P Katten Jansson som åker bil, typidkt mej o göra bort mej sådär ;) Ajuste! om satt ju in en sax i tån (där en spruta hade suttit) det såg så jäkla hemskt ut.... med en sax in i tån. Och jag tog faktiskt en bild, men min dumma mobil vile tydligen inte spara den så den raderades :( Annars hade ni fått se!
Sen så var det då dax för själva operationen, de började me och klippa isär nageln. Usch! det skvätte nagelbitar :S Sen klippte han runt lite och gröpte ur en massa bakterier (även då skvätte det nagelbiter i miniatyr)  Låter säkert värsta hemskt, men det kändes ju inte det värsta var ju bara "nagelskvättandet" och ljudet när han skrapade. Efter det så filades min nagel till och klipptes av, sen fick jag en hel del bandage månitro! Fast jag lyckades faktist klämma ner foten i skon ändå.
I morgon ska jag vara hemma igen eftersom jag inte riktigt kan gå så bra än + att i morgon kommer det nog kännas lite mer, det sa doktorn.


I morron på kvällen ska Moa följa med till Spånga, fett kul att fira valborg med dej! :) Moa ska ozå sova hos mej i morgon! Fett kul det me, och myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt ^^,

Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: sofia(/ vucks kusin

Shiiit asså!
Det bara svider till i min tå när jag läser de där:)!
Gjorde inte de skiitont???

2008-05-01 @ 12:36:15
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0