Mobilen är tillbaka!

Har inget o skriva om direkt, filmen var väl lite sådär den var lite svår o häng med i.... Juste, äntligen har jag fått tillbaka min mobil! =D Shiiiit vad jag har saknat den asso! Men det dumaste är att alla mina tele-nummer är borta o all musik, men den kan man ju ladda in igen :) Alla som vill att jag ska ha deras tele-nummer i mobilen kan ju ta o skicka en kommentar med nummer o allt ;)  Nej, seriöst. Men asso nu vet ju alla att jag har min gamla mobil igen så nu går det ju att skicka sms till mitt riktiga nummer, anars skickar ni det till mumme xP

Dagens humör: Helt uttråkad
Dagens skratt: När Karro berättade om den lilla tanten i bokaffären :P
Dagens kommentar: You know what I mean? /James Cameron (Titanic skaparen)
Dagens roligaste: Promenaden med Karro
Dagens tråkigaste: Middagen
Dagens lektion: Stackars dom som går i skolan på lördagar :O
Dagens smink: Absolut inget, måste ju vila från det ibland *
Dagens kläder: Mjukisbyxor (stadium), Hood-tröja (h&m), Linne (h&m)
*Tänk att jag promenerade runt i Bromma helt utan smink, inte likt mej.....

Nu ska jag sova, så jag kommer upp i morron. Ska som vanligt till stallet i morron bitti. Karro och Mumme skulle på "en trip to" Ikea, får se om jag följer med.

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0