Nedladdning av låtar

Jahopp, nu har jag inte mycket att komma med.
Just nu försöker jag ladda ner låtar till mobilen eftersom dom vaar borta, men det verkar som om datorn inte riktigt vill sammarbeta med mej just nu :( Äh, jag SKA in ge upp hur mycket den en tjaffsar med mej.....

Dagens
Dagens humör: Uttråkad i dag igen.
Dagens skratt: När jag och Karro kollade på teve
Dagens kommentar: "Nu kommer hon, såja, nuuuu... nu kommer hon" /Petra
Dagens händelse: När Pia ringde mej halv nio bara för att att berätta att det gick att sova över :) Tur att jag var vaken
Dagens tråkigaste: Stallen med alla j*vla människor
Dagens roligaste: ? Samtalet med Pia ? typ....
Dagens smink: Det vanliga....
Dagens kläder: Jeans (BikBok), Linne (GinaTricot), Tee (Diesel),


Nu ska jag fortsätta, måste även plugga geografi.
Med Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0