Onsdag kväll

Så, nu har jag rå-pluggat matte med puppi i telefonen i stort sett hela eftermiddagen. Det där mötet han va på tog visst inte speciellt lång tid. Jag tror iaf att jag kan det mesta nu :) Det gäller bara att tänka sej riktigt noga för och tänka på alla miljoner regler som finns för just algebra. Det jag tycker är hur dåligt som helst är ju att Kikki inte alls har gått igenom det där med oss! Jag lärde mej bl.a de här reglerna av puppe idag lixom..... Hahaha, har döpt den till "Den gyllene regeln"
image87

hahaa, asso plus gånger plus elikamed plus, minus gånger minus elikamed plus & plus gånger minus elikamed minus. Ftf, varför ska det var så jälka svårt att förstå?? :O jag hade ju inte räknat sådär innan puppe hjälpte mej, inte konstigt att jag hade fått fel svar hela tiden xD

Nu ska jag göra mej i ordning, sen ska jag kolla på Morgon Soffan och sen på Sex and the city (woho! äntligen onsdag säger jag bara) Har ju typ världens sovmorgon i morron så jag kolla på Sveriges pussas och kramas då istället :)

Pussiluss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0