Onsdagen

Tjohoo!
Nu har jag precis gkort klart so-läxan för jag glömde ju boken i skolan igår så jag kunde inte göra den förrens nu.
Min mobil är fortfarande muppig :( Den tycker att minneskortet är fullt när den bara inehåller 22 foton och typ 20 låtar, innan så hade jag 168 foton och 200 låtar och då var det ju inte fullt.... Puppe får allt ta och reda ut den saken måntro.

Onsdagar brukar vara den längsta dagen, men idag kändes den inte ett dugg lång, snarare tvärt om xD
No:n i morse var väl inte sådär speciellt kul. Vi kollade på en film om Marcus xD som älskade sina gröna växter...
So:n - astråkig.
Efter lunch så hade vi syslöjd, hahahaha, jag och Alice kämpade på med våra tröjjor. Tog även en bild på det hela xD Vilka riddare.....
image85
Hahahaha, jag tycker minsann att vi ser ut som 2 rediga karlar xD

Efter slöjden hade vi franska. Jag och Anna satt längst bak och asgarvade när Kerstin yttryckte sej så fint ^^,
På no:n var (självklart) jäkligt seg att logga in på och internet ville ju typ inte riktigt så jag fick typ 20 minuter på mej att skriva klart min uppsats (ja vet, lite knas asso... uppstats i no....) men asso vi typ "forskar" om ett djur. Men jag lyckades iaf skriva klart om tasmanska pungdjävlar :)
Musiken var trög och jag spelade gitarr så fingrarna blödde kändes det som :'( Vi spelade nån rock  n' roll låt med Ac/Dc.....

Hhahahahahaah, efter skolan skyndade alla iväg (alla har verkligen asbrottom på onsdagar) utom jag och Lyddo. Först gick vi upp till mitt skåp och kunde knappt komma därifrån för vi låg på golvet och krälade p.g.a gapskratt xD
Sen skulle vi försöka kravla oss ner och då mötte vi Martin som skulle rulla ut de bärbara datorerna, nu är han lärare nr 2 som har sett mej sådär "vild" för jag började nämligen gapskratta när jag skulle hjälpa honom ut, lyckades knappt öppna dörren xD
Fyfan, han såg ju ut som en flygvärdinna som släpade på en sån där matvagn xDD Han trodde säkert att jag va helt kocko.....fast jag tror inte direkt att han heller kunde hålla sej, för det kunde iaf inte Lyddo göra så vi skrattade ända er till torget. Där började vi istället prata "målbrottssvenska" och flyga flygplan med mina snoddar på jackan

Nu ska jag titta lite på teve, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0