Resten från igår

Jahopp, just nu sitter jag här nere o ska snart kolla på den bandade Wallander från förra söndagen (täckmanteln). Fast jag tänkte bara fortsätta berätta lite om igår.
Efter skolan och våran så kallade "efterfest" bestämde vi en filmkväll hemma hos Felicia. Anna skulle med hem till mej innan o vi kollade på lite Wallander och åt lite midda. Sen så packlades vi iväg till Felicia som bor typ 100 meter från mej. Det va jag, Anna, Felicia o Lyddo, vi kollade på en astöntig film "Holiday in the sun", hahahah, jag o Anna satt o kommenterade nästan allt, men sen så blev Felicia o Lyddo något störda så då... Då började vi me o doppa klubborna i Colan xD Hahahaha, låsades va Kikki som fräter sönder kemikalerna i klubban xP

Sen så gick vi på "rundtur" hemma hos Felicia i hennes mega hus bl.a såg vi hennes egna lager, värsta matbutiken. Man kunde lixom gått dit med en matkorg o plckat åt sej för det va värsta matbutiken i källaren. Sen så åt vi glass i stora lass och spelade ett hel-mifffat spel där bl.a. Anna skulle sjunga en sång, nåt som lät såhär: Får jag ta med mej hunden till himmelen, han har knappt betalt nån skatt & hela dan. Vet de fan asso......
När vi skulle gå hem stod vi utanför Felicia o dansade typ 10 minuter. Sen skulle vi följa mé Lyddo till Nockeby Torg o på vägen dit, på grönviksvägen mötte några som blev asrädda för oss för dom trodde typ att vi va hur packade som helst, bara det att vi hade ätit lite för mycket socker.......... tror ja XD
Vi ranglade iaf upp till torget där det blev lite bråk mellan några andra och det hela slutade mé att Anna sov hos mej. Vi kollade klart på Wallander o så spolade vi fram&tillbax på en viss replik från Nyberg om ni vet vem det är :)
Wallander: Var har jag sött på det namnet...? var..?...?var...?
Wallander: Juste! Städaren!

Nyberg: Vilken stedarn?
AHAHAHAHHA, fuck vad vi skrattade asso! Han sa det ju lixom med en sån Stockholms-dialekt o snabbt så det lät askul! Sen så visade han ju sina muständer o gluggen XD. Karro trodde att vi va helt sjuka när vi spelade fram&tillbax på samma scen o skrattade lika mycket varje gång.
image69
(Gubben längst till höger)

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, ni ÄR sjuka :D
just därför jag älskar er så mkt

2008-04-05 @ 23:14:41
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0