Roande tisdag + förkylning

Hahahahaha, sitter o kolla på Äntligen Hemma med mumme o gissa vem som är med ;) Ernst Tempelriddaren som firar påsk vid jul xD Martin Temell gick i mummes klass när dom var små o mumme sa att han ville bli präst när han blev stor, hahaha och han blev hemmafixare xD

Usch... Den här veckan kommer ta evigheter känns det som :( Jag är as-förkyld med halsont, huvdverk och snurrvel :'( Orka gå till skolan..... men jag vill ändå.

Idag har det hänt en massa kuliga saker. Jag o Pia satt brevé varann på både no:n och svenskan. På no:n kom jag på något väldigt roligt så jag skrattade för mej själv :P -Ni som har långt hår kan ju sätta upp det, jag tyckte "Ni som har päls kan ju sätta upp det" XD Fuck, vad jag skratta.
På svenskan fick jag vara en tillfällig spindel-jägare som jagade ut spindeln som Julius va lite rädd för XD Jag o Pia retade Olle lite smått "mördarblick" "vi är offrerna" Vi kom även på en fantastisk hypotes om Olle-man.
Han tänker säkert såhär: Fuck alla jävla ungjävlar, måste dom förstöra mitt liv så grovt? Jag har lust att bara döda alla med en motorsåg, se hur deras huvuden rullar på golvet. Jag tror jag ska gå ner o fråga träslöjds-Anders direkt.
Hahahah, lunchrasten var ju oxå askul. Alla lärarna (lärarlaget) satt ut o solade och alla hade en kaffekopp i handen, alla! Förutom Kikki som var ledaren :P Jag o Pia tyckte dom såg ut som apor som gick runt med bananer som Kikki delade ut. Då blev det ju sådär "Kaffe-köpps-kous"

Nu har jag inget mer o skriva, hörs i morron :)

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0