Skoldag & Teater

Usch.... Hatar verkligen måndagar asso! De är de jobbigaste och längsta dagarna på hela veckan. Nu har jag äntligen kommit hem från teatern och ätit middag, ska snart sätta mej med geografiboken o läsa igenom allt eftersom det är "baota-provet" i morron. Dessutom har vi matteprov på fredag "/ och puppe har fortfarande inte kommi hem så jag får fortsätta att plugga med Karro. Som sagt många gånger -Vad skulle jag göra utan henne?? :O

Jaja, skolan var iaf hut seg som helst fast rätt kul med alla underbara vänner :) Hahahah, gåskören i 200 korridoren xD
Aghhhhh!! Fuck! vet ni vad som hände i morse efter so:n?? Jag råkade "taffsa" på Andreas :'( FYFAN säger jag bara! Han njöt säkert av det medan jag sprang iväg med en trög Alice efter mej :S
Asso det va såhär att jag stod i fönstret o kollade ut med Moa (J.E va där utanför) sen kommer Andreas precis bakom mej när jag vänder mej om, och då for min arm upp över hela hans mage och "saken där nere" FYFAN vad jag blir äcklad! Sen blev det inte mycket bättre när han hela tiden flytta sej närmre mej på gympan.... Ftf är han värsta pedofilen eller?? :O

Hahaha, innan gympan vill skolsyster "låna" mej för att hon skulle kolla min syn. Efter det där bråket med en viss person förravintern har jag bestämt mej för att vara fett trotsig mot henne :P Jag hade så fett dålig syn, fast det kan ju bero på att alla min familj har glasögon/läsglasögon.
S: Så du ser inte bokstäverna på sista raden?
V: Jag ser några, men de flesta flyter ihop.
S: Flyter dom ihop?
V: JAA, dom flyter ihop.
S: Vill du att jag ska ta kontakt med en opptiker?
V: NEJ!
S: Ska jag ringa din mamma?
V: NEJ!
S: Vad ska jag göra då?
V: Absolut ingenting!
S: Nähä.... men du ser texten på teven och på talvan och så?
V: JAA! Så blind är jag ju inte! Jag har ju inte ens lagt märke till det förrens nu, det är bara dom där jäkla bokstäverna jag inte ser.
S: Jaha.... Men då väntar vi med det tills nästa gång.


Sen smälde jag i dörren o gick :P Vicken gangster..... Men det är bara det att jag inte orkar me henne för hon är bara såååå jobbig ibland.....

Nu ska jag fortsätta mitt geografi-plugg & franska! Skriver senare om teatern XD

Med Kärlek,
Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0