Solig morgon :)

Jag har precis vaknat av att solen lyser igenom mitt fönster :) Om jag minns rätt så var det så förra torsdagen oxå. Hihi. ser knappt dataskärmen för att det är så ljust.

Nu har jag iaf precis vaknat, har ju typ världens längsta sovmorgon idag känns det som. Så därför har jag som sagt precis vaknat och sitter här och äter frukost, målar naglarna och kolla på youtube. Asso shiit vilken kul video jag hittade på en scen ur Titanic som är hel-dubbad på italienska. Hahahah, shiit va sämst asso! Så där kan man ju inte se den.... Det blir ju heelknäppt jue... XD



Hör lixom på Rose skratt på sekundrarna 00:30-00:31,  shiit vad jag skratta XD Jag skulle inte kunna se Titanic sådär för jag skulle bara sitta och skratta xP
Nu ska jag fortsätta äta frugost,
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha, faan va fult! :D
fast dicaprio är söt ;)

2008-04-17 @ 22:57:20
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0