Söndag eftermiddag - låååångt inlägg....

Nu har jag inte skrivit på evigheter känns det som! Men jag har varit fullt upptagen med annat och det är jag egentligen  nu oxå för jag har massa plugg jag måste plugga :(

Igår så vaknade jag hos Pia för jag och Alice hade som sagt sovit över hos henne efter Lyddos filmkväll. Hahahaha, efter filmkvällen, hemma hos Pia på kvällen så skulle hon gå ut från sitt rum och bara snacka lite med sin mamma. Då låg jag o Alice kvar i hennes rum och kom på en fantastisk hyppotes om att hennes mamma och hon poppade popcorn med mixern (för deras tvättmaskin va på o då lät det som om dom mixade nåt). Hahahaha, jag är säker på att det hördes många högljudda skratt ifrån Pias rum xD Eftersom de pratar japanska som varken Alice eller jag förstår så var det ganska lätt att komma på den där hypotesen eller vad man ska kalla det ;)
Senare låg vi o snackade lite, fast jag var inte precis så sällskaplig för jag ville sova! Men det fick jag dock inte för Pia och Alice ;) Fast tillslut somna alla tre :)
På morgonen hade Pias mamma gjort värsta "hotell-frukosten" som va supergod! Tack! ;) Sen skulle jag hem ganska tidigt för jag trodde att jag skulle kolla på skor med mumme, men så blev det inte. När jag kom hem så orkade inte Karro åka till stadium så då åkte vi o fikade på Ulvsunda slottcafé, så jäkla mysigt! På kvällen skulle Karro bort på en "bilnd-date" XD (som jag retades med) Jag o mumme låg i soffan och kollade på en film som Joni hade laddat ner, en helskum med nån gubbe som gick o mördade alla med en luftpistol :S

Idag så blev det ingen ridning för mej. Vet faktiskt inte riktigt vad jag skasäga om det för det är ju lixom kul o rida, men inte med dom där männiksorna ;( Jag o Karro räknade matte en hel timme i morse (eftersom puppe inte är hemma...vad skulle jag göra utan henne?) Sen åkte jag, mumme och Karro till Stadium och kollade på skor. Hittade ett par, fast jag visste inte om jag skulle ta röda eller gula, men Karro tyckte dom röda va bäst så då tog jag dom. Fast närsta gång jag är inne i stan köper jag lätt dom gula! :) Och ett par Fred Perry skor :)
Efter det åkte vi hem till moster som precis har varit i Kina och handlat en MASSA saker bl.a armband, mascara, tröjor, skor smink m.m Tack!

Nu är jag hemma och ska fortsätta med min pisoar-geografi sen ska jag kolla på Hairspray som Joni laddade ner idag till mej :) Och så ska jag äta hamburgare med Karro, myyys :)

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0