Söndag

Nu har jag legat i soffan hela dagen sen jag kom hem från stallet. Ridningen gick väl helt okej, vi övade på avsaktningar efter galoppen o red utan stigbyglar. Nästa gång ska vi kanske rida ut :) Kuuul! Årets första uteritt.
Red Fantasia stallets sura tant ^^, men hon är himla söt när hon väl har öronen frammåt, även fast dom för det mesta ligger "slickade" bakåt. Försökte ta en bild, men jag lyckades inte speciellt bra, kunde visst inte hålla mobilen still....
image91

Nu ska jag fortsätta skriva på min labbrapport som jag måste lämna in i morgon eftersom jag ska va bort både tisdag & onsdag. Shiit, kommer få panik asso! Men tur att det iaf är en kort vecka anars hade jag knappt klarat det. Mumme får spänna fast mej vid sängen för annars kommer jag gå till skolan iaf ^^,

Pussiluss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0