Studiedag - tisdagen den 8/4 2008

Dagen humör: Allmänt glad, (även fast studiedagen snart är slut)
Dagens skratt: När Moa ropade HAKLAPP i tunnebanan
Dagens kommentar: Asso, när jag blir vuxen och får ett jobb....så kommer ju jag börja......garva.....på jobbet. /Moa


WoHoo! Nu är jag äntligen klar med den förbaskade so:läxan. Asso, shiiit vad det tog lång tid för mej att bli klar med den. Fast det kan ju bero på att jag inte har gjort någon läxa (3 st) sen vi började med romarriket. Hahaha, aa det va nog därför, för nu behövde jag ju göra fyra stycken....

Vaknade hemma hos Moa, åt frukost, såg klart på Robotar, gick ut med Puzzel, gjorde oss i ordning och åkte in till stan. Hittade ett aprikos färgat fodral som det nu heter på Gina Tricot för 129kr, fyllde på mitt smink-föråd med ett puder (woho! fick det för halva priset, var tydligen någon som hade petat i det....men det märktes knappt, det var ju aslitet i hörnet) en rouge och en ny mascara. Så nu har jag så det räcker ett bra tag. Moa hittade ett par glasögon och en rouge. LÄNGTAR tills det blir vår!!! Årkar inte gå runt i mina gamla mörka vinterkläder o skor.

Jag o Moa gick runt lite o tittade, bl.a tittade vi in hos Karro o danne xD Hhahahaa, ja tyckte han va som en liten apa ;) så ja o Moa skrattade såklart lite smått. Hon blev tydligen glad att jag tittade in o sa att hon skulle komma hem tidigt, men inte har hon kommit hem än.... :P
På McDonalds fick jag fel hamburgare (McFeast) o fick betala för mycket, sen när jag skulle gå o byta (McFish) så fick jag inga pengar tillbaka.... :'( HATAR McDonalds asso, äter inte där mer än en gång i månaden, skulla aldrig kunna jobba där asso.

På tunnelbanan satt det två tanter mittemot oss som typ var ryska men snackade lite svenska o dom trodde typ att jag o Moa skrattade åt dom när vi asgarvade åt "HAKLAPP" så då satt dom o glodde på os HELA vägen till Alvik.
Hahahahaha, det var verkligen kul asso. HahahahahahhahahahahHAhahAhAhAHAhaha, bästa kommentaren på länge "Asso, när jag blir vuxen och får ett jobb.......så kommer jag ju..........att garva....på jobbet."
Typisk Moa kommentar, shiit vad jag skratta.....

Nu ska jag göra mej i ordning o läsa VecoRevyn som Joni fick på tunnelbana, kan tänka mej honom sitta på tunnelbanan o läsa i en tjejtidning :)

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0