The Ring reklam

Aughhhhhh! Äntligen har jag hittat den på youtube. I går när jag kollade på TV (sådär 00:30 på natten) var det första jag fick se det här:


Alla hade gått och lagt sej hemma hos mej och det va helt kolmörkt i hela lägenheten och bara tv-ljuset lyste upp mitt rum. Shiiiiii! jag trodde seriöst att den gick på teve då, jag var så jäkla rädd. Precis lixom när vi kollade på den i helgen..... Senare samma natt fick jag se den igen, fast då bytte jag kanal innan den va slut för jag vågade inte se hela igen ^^, Typiskt mej.

Nu ska jag fortsätta med en grej,skriver om operationen senare
Pussiluss! <3

Kommentarer
Postat av: Empan

Haha usch! Samma hände mig också. Så jävla äckligt. Man tror ju att man är med i värsta The Ring. Värsta sämsta reklamen på VÄRSTA sämsta tv tiden xD Gaaaaah

2008-05-01 @ 19:55:20
URL: http://kiwih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0