The Shining

Tack alla underbara läsare som läser min blogg och kommenterar :) Blir verlkigen glad av sånt! Kollade just in min statestik och den går upp hela tiden :) Kul!

Tänkte berätta lite om igår. Jag gick som sagt hem till Anna där redan Moa, Lyddo och Hedda var där. Först så kolla vi lite på våran samling xD Fyfan va kul, speciellt när jag sa "jul" istället för "påsk". Sen så skulle vi då kolla på The Shining med Jack Nicholson. Jag tyckte faktiskt att den inte var såååååå läskig det läskigaste var ju när tjejen klev upp från badkaret helt söndermöglad....usch, jag kommer fasiken va asrädd när jag ska duscha hemma själv :S
Senare i filmen så skulle ju han gå omkring och jaga alla med en yxa och när han fick tag i den "snälla" killen och högg honom i hjärtat, så skrek alla. HHAhahahahaha, förutom Moa som började as-skratta sen så var det ingen läskig stämning restan av filmen för alla skratta så jäkla mycket :P

Efter The Shining kolla vi på Aristocats. Hahahahahah, så jäkla bra den är asso helt klart en av dom bästa barnfilmer som gjorts :)

Här är iaf några bilder från filmen som jag hittade på google:
439984-69 439984-73
439984-71
439984-70

Nån mer än jag som tycker att mamman är lika läskig? :O Hahahah, hon ser ju ut som en fisk med utståeende ögon :P

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer
Postat av: Moa

jag tkte inte den va så läskig faktiskt, inte som förväntat. "murder for pleasure" , hahahah , ett bra sätt att få er andra att inte bli så rädda xD nästa man siktar mot är The ring, åtminstone jag och anna :D

2008-04-13 @ 13:59:11
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0