Tidig morron?

Inte diretkt supertidigt, men ändå tidigt.

Ska precis börja äta äta frukost och sen ska jag duscha och göra mej i ordning inför skolan. Börjar med no  :(
Fett tråkigt, speciellt nu när jag inte har Pie brevé mej.....
I går kväll låg jag och kollade på "Prinsen & Jag", hahaha hon blir ihop med danmarks prins utan att veta om det xD
Så jäkla smart lixom....

Idag är det ju oxå syslöjd, fett kul! Jag ska fortsätta sy på min lila tunika. Hoppas att det blir något som jag i huvudtaget kan ha på mej :S Men det tror jag och om inte annat så finns ju Korren ;)
Nu har Karro precis brett en macka åt mej :) Så nu ska jag äta.

Med Kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0