Tisdag 20:59

Förmodligen kommer det inte vara samma tid när jag publicerar det här inlägget, men klockan var iaf 20:59 när jag började.

Idag har det inte heller hänt så mycket. En väldigt trög skoldag, franska, no, lunch, svenska, engelska & geografi..... :(
Speciellt när man inte sitter brevé Pia längre utan brevé André :'(
Efter skolan skulle Moa med mej hem, vi skulle såklart försöka följa efter J.E men eftersom han går så jääääkla fort så hann vi inte, bläää...
Här här hemma åt vi mellis och snackade lite, samt gick in på en speciell hemsida xD (k.f)


Dagens
Dagens humör: Har huvudvärk och är astrött, men ändå jätteglad
Dagens skratt: När jag dansade min otroligt snygga dans
Dagens kommentar:
Påven sjunger om hans påse mellan benen     /viktoria (jag)
Dagens roligaste:
k.f hemsidan :P
Dagens tråkigaste: Att jag har glömt soboken i skolan så jag inte kan göra läxan
Dagens lektion: Svenskan ^^,
Dagens smink:
Foundation, puder, mascara, rouge, conceler,
Dagens kläder:
Strumpbyxor (h&m), Linne (h&m), Tunika (GinaTricot)


Nu ska jag gå och göra mej i ordning inför nattan :)
Med Kärlek,
Viktoria



WoHoo! Förhoppningsvis i övermorron går jag på mitt sista scoutmöte :) Yeeey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0