Torsdag eftermiddag

Torsdag, skolveckans absoluta favvodag :) Börjar tio i tio och slutar kvart i tre, bara 4 lektioner på hela dan.
Bara så bäst asso.

På franskan satt jag brevé Moa o "jobbade" rätt mycket faktiskt. Fast i slutet orkade vi inte riktigt vara koncentrerade så då jagade Moa iväg mej, mycket lustigt xP
Sen vare lunch, äcklig......
På gympan behövde vi inte göra nånting, för vi behövde inte ens va med på lektionen. Skulle upp till mediateket o snacka med freinds om en speciell grej. Efter "gympan" va det so, en aströg lektion men ändå väldigt sapp. Såg på en film om Julius Ceasar (??stavas det så??) jag fatta inte mycket, var det nån som gjorde det? O___o
På mattelktionen fick vi göra matteläxan om vi ville o jag o Alice gjorde den tillsammans o då gick det undan må ni tro ;)

Här hemma har jag tittat klart på MasterMind, den ÄGER. Hahahhaha, Wallander har inspererat mej o nu vill jag bli polis när jag blir stor :) Om jag inte lyckas med barnboksförfattare eller sån här som dubbar animerade/tecknade filmer.

Hoppas ni oxå har haft en bra dag måntro! För det har jag haft :)
Med Kärlek,
Viktoria


Juste, inget scoutmöte idag, fett skönt, det är ju bara sååå tråkigt, ska sluta så fort som möjligt. Oy,oy många kommatecken...... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0