Torsdag kväll

Nu ligger jag i sängen o skriver :) Har faktiskt orkat ta det stooora steget mellan soffan & sängen. Är helt off efter samlingen och nu ska jag bara skriva klart det här inlägget och sen SOVA <3. I morron ska vi göra de andra två föreställningarna, en för låg&mellan stadiet och en för högstadiet/gymnasiet. Hoppas det går bättre än idag :P hahah, och att jag säger rätt saker XD Dessutom får vi väl hålla tummarna för att Martin har lyckas fixa filmen.
I morron ska det fotas för hela slanten :) både för och efter eftersom ja o Moa inte hann göra det i allt samlingstök. Lägger säkert upp några här oxå ni får ju inte bara missa min tantdress.

Neeeeeej, kom just på att jag glömde min mobil (eller igentligen mummes mobil eftersom min är på lagning) hos Anna, eller tror iaf det :S Usch, jag är så jäkla glömsk när det gäller mobiler. Förra veckan glömde jag ju min hos Lyddo lixom....aja, hoppas hon har med sej den i morron.
Men nu ska jag sova! ^^, -sköööönt.

Med kärlek,
Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0