Vill ha!

Nu är jag äntligen klar med allt slit o släp med städningen. Rensade ur hela min garderob, så nu hänger det massor av tomma galgar som väntas på att fyllas med nya vårkläder :) Rensade till o med ut mina gamla sommarkläder som jag hade förra sommaren. Oy,oy, då hade jag storlek 36-38 nu har jag 38-40 oy,oy.....
Usch, tycker inte om att slänga fina saker, som t.e.x sommarklänningar. Hur fina som helst, men jag får väl satsa på att köpa nytt. Den där ascoola blommiga klänningen från hm som kommer senare i vår (som typ ALLA har på sin blogg) är ju riktigt fin. Den kankse det blir....

Fyfan vad jag länktar till sommaren, tjatar på puppe om att vi ska åka utomlands (kanske Spanien) med Moa! Shiiit, tänk lixom om det går xD Roligare sommar går ju inte o få, om inte så åker väl jag iväg till Moa på Gotland o hälsar på :)

Ska typ ha filmkväll med henne oxå, studiedag på tisdag. Ska väl typ in till stan med henne oxå, kanske bio. Får väl bestämma i morron. Det här har jag iaf sett, fyfan vad jag vill HA det nu...
     Fiiiina "jackor" från Monki, tyvärr kostar dom 400:-          neee....


 Fiiiina skor från Monki, ett måste HA :)

image94 image95 Fiiiina linnen från h&m, kostar bara 79:50 :) Oxå ett måste HA.

Nu ska jag gå o göra mej i ordning, ska väl försöka somna lite tidigare idag....som om jag kommer lyckas....

Med kärlek,
Viktoria

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0