20:00:02

Nu har jag precis kommit hem från Anna, riktigt trevligt. Var ute och snackade lite och senare gick vi hem till mej, hämtade lite grejor och gick hem till Anna igen där natten spenderades. Tittade på "super-musikalen" Sweeny Todd med Johnny Depp så sjukt bra, typ alla filmer han är med i är ju bra :o
Låg och snackade lite när plötsligt jag hade något som kröp över mitt ögonbryn det var tydligen en tvestjärt, uoo!
Somnade väl nångång vid halv två, sov till tolv och idag har vi typ inte gjort någonting. Legat och tittat på Vänner och Masjävlar vvarit ute en stund och sen vandrade jag hem. Nu ska jag väl tittta lite mer på teve, i morron ska jag till tandläkaren än en gång och sen ska jag klippa mej. Woho, vite inte hur men jag hoppas att det blir bra ;) Hårbutiken i Ålsten blir det, sjukt bra.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0