AFHihgiah2gas78dgnasl

Haha, vad jag är uppfinningsrik med min rubriker här i bloggen....(naat) Kommer verkligen inte på något att beskriva min dag med.... lite tråk.
Idag har det inte heller hänt så mycket, hade bara fyra lektioner. Fett skönt. Började med matten där jag ligger "lite" för långt efter, men alla ska veta att jag gjort så med flit eftersom jag koncentrerar mej mycket bättre hemma när jag räknar med papa och dessutom får jag ju sån super-duperbra hjälp av honom :) Senare åkte a:gruppen iväg och hade HK i Äppelviksskolan :s blää. Pia var sjuk så jag fick jobba själv med Fredric det kändes lite som om jag missbetömt honom från början, det gick faktiskt urbra att jobba med honom själv. Hahah, hörde till och med ett litet "tack" när jag skar upp brödet åt honom :) Tänka sej... bakade då alltså "grova tekakor" eller vad det nu heter.
Sen åkte vi tillbaka till skolan där vi fick en form av håltimme som spenderades i korridoren och så åt vi lunch. Hhaaha, blev några stora och små äventyr ^^, för det första gjorde Hedda några ljud i matsalen som råkade nå typ 3 stycken S3:or, hahaha xD Dom trodde ju att hon sa till dom :p Senare blev det jakt för mej och Hedda efter Carin, in i kopieringsrummet där jag mosades av dörren. Shiit vad jag är smiiidig xD Vandrade upp till arbetsrummet där vi äntligen fick våra elevuppgifter som typ alla andra redan har lämmnat in :s Aja, vi får väl skylla på C :p
Efter en lång no-lektion var det dags för en till no-lektion. Alltså två i rad, två timmar. Asjobbigt. Hahah, när vi gick ut från skolan hade vi ju ingen aning om att det stod en lärare bakom hörnet och vi gick lixom och snackade om "Kom nu din jävla hora!" Hahahaha, snacka om att vi gjorde bort oss... xD

Här hemma var det lugnt och skönt igen, Jonas kom hem från Malta i eftermiddags. Så lite tid fick jag för mej själv ändå. Blev en hel del smygande på någon tant som stod på våra trädgårdsmöbler och pallade våra plommon! Jag tror seriöst att hon såg mej när jag fotade henne för då fick hon tydligen hur brottom som helst att sätta tillbaka möbeln, wtf lixom! Feg som jag är vågade jag inte gå ut och säga till, men ändå, man ställer sej ju inte på nåns trädgårdsmöbler och pallar plommonen spec inte om man är en vuxen person.

(spookie....)


//

Kommentarer
Postat av: Moa

plommonpallaren hahaha

2008-08-29 @ 16:00:25
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

nejmen XD Äkta tant som inte riktigt hänger med ;)

2008-08-29 @ 17:18:38
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0