Ännu en dag

Har inte kunnat blogg på hela dagen, har hänt en massa idag....tror jag? :p  
Skolan var väl rätt okej, lite seg men som vanligt häner allt det roliga (för det mesta) där. Jag kan säga direkt att jag inte har räknat någon matte, jag har inte ens kommit till up.g 37 :s ligger nog liiite efter kanske? Jag får väl ta "ett pass" matte i helgen så man kan förstå allt i minsta detalj oh även jobba ikapp lite... typ 100 uppgifter?? :P närrå....

Efter skolan vandrade jag, Anna och Hedda hem till mej där min asläskiga städare befann sej :s och dessutom var hennes man med, "biffen" eller vad? Han satt ju t.o.m o spelade på våran gitarr lixom.... Eftersom dom hade ockuperat (stavas det verkligen såå?) hela köket den mesta av tiden fik vi sitta på mitt lilla mini-rum och sacka. Hahaha, ringde till några Sindarve-polare och det var väl rätt så kul ;) Sen blev det ett himla liv när vi kunde gå ut från mitt rum när de hade gått xD Efter ett tag gick A och H hem och det var dags för mej att sätta bioloiboken framför näsan och börja läsa igenom. Åt lite middag med mama, lax igen :) Har börjat på ett nytt omslag till almanackan för typ trejde gången, men nu gör jag det faktiskt för hand och då går det mycket lättare..... Tror faktiskt att jag kommer bli nöjd den här gången.

(Vet inte riktigt om ni ser, men det är iaf ett asfint mönster som jag har hittat och som jag har satt ihop de olika delarna.)

Nu ska jag gå upp och fixa några grejjor, och sen ska jag väl göra mej i ordning inför sängen. Älskar att somna tidigt <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0