En ny vecka

Kom hem från skolan för ett tag sen och är verkligen helt slut. Uuuusch, äckel-lunch idag vilket bidrar till min huvudvärk :s Sitter just nu och äter resterna från igår lax :P Yumie....mycket bättre än bajsris och bajskorvar ^^, För övrigt gick väl dagen hyffsat fort med teknik, so, no, engelska och bild. Hahah, so lektioenen var ju bäst, Isabel och Julius:
I: Har ni sett något i boken?
J: Snoppar....
I: Hehe snoppar, jag massor av snoppar.
Hahaha, våran religionsbok har många snoppar i sej :P Hhahahah, nån mer än jag som tyckte det var kul?? :O hehe.
På lunchrasten skulle jag och Moa sätta våran lömska plan i verket, men resten kom upp och då kunde vi ju inte göra något... Hehe. På engelskan ägede ju min och Ellis "One minute talk". "When it hurts you, it will be a little...öh...öh....red...svullnad?" Hahahah, det verkar visst som om dagen har vait rätt så rolig trots allt :D På no:n jobbade jag och Alice tillsammans <3 Riktigt roligt....

Nu ska jag fortsätta äta och sen ska jag göra lite läxor. Har huset för mej själv fram till klockan 19, sköönt ^^,

//

Kommentarer
Postat av: Anna

"jaa, på sidan 20 har vi ju en JÄTTESNOPP!"

2008-08-25 @ 20:16:11
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0