Bara Bider

Hejsan, nu kommer en hel rad med en massa bilder från resan. Hade visst tagit 419 bilder och så många tänkte jag inte lägga ut :o Det har tagit mej ungefär en halv dag att gå igenom men nu är jag änteligen klar.

Flygresan:
Lite halv-tråkiga bilder men varför inte?


Allmänt:
En brunn utanför vårat hus som vi kallade för Samaras Place och ett litet tomtehus, en av alla vildundar, skummet i diskkon, skumma träd, saftigt plommon och våran hyrbil samt Moas pose, en klippa, ödla, en bild på min solkräms-gubbe, wohoo! kolla min hudfärg på armen ;), några indianer som vi träffade på torget, coktailsskylt kolla namet på nr2, myrgång och lill-kyparen från restaurangen han hade visst problem med minnet tror jag....


"Grottresan":
Vårat stora piratskepp som vi åkte med, den asgubbiga kaptenen som jag fotade i smyg, lite grottot och en grotta som är formad som en gubbe med stor näsa.



Allan:
Våran vildkatt som kom till oss och åt. Hahah, senare upptäckte vi att det inte var en kille, men det förblev en "Allan" ändå.




Sand City:

Sandskulpturer, finns inte så mycket att säga, årets tema var som ni säkert fattar HollyWood. Här är några bl.a (fr.v) Simpsons, James Bond, HollyWood-skylten, Spiderman, en gubbe i arbete, Luny Tones, Elvis, King Kong, E.T, Frunkensien, Sagan Om Ringen, Harry Potter, Narnia, Pirates Of The Caribbean, Shrek, bild över hala stället och de fyra presedenterna huggna i sten.

...Och så fanns det typ 1000 fler, men jag har gjort ett urval. Det fanns sandskulptutrer av bl.a James Dean, Star Wars, Familjen Flinta, Ice Age, Hulken, Wonder Woman, Drakula, Jurassic Park, Psyko, Stålmannen, massa filmprudocenter, Mupparna, Morlun Monroe m.fl.

Huset och området:
Lite bilder på huset vi hyrde, poolen och baren...



Bilder på mej och Moa:
Hehe, har inte frågat om lov om att lägga ut bilderna på oss här men jag hoppas att det ska gå bra. Bilderna är små och rätt ointressanta därför laddar jag inte upp så många även fast jag har en hel del... Hehe, den första är en otroligt kramig bild, bara så att alla vet ^^, Och den sista är från första dagen (kvällen vi kom dit) när vi skulle bada. Haha, två blekisar :p


Carvoeiro:
Våran närmsta lilla fiskeby. En jättesöt och gullig alldeles lagom stor by. Har typ 1000 bilder på den här byn oxå, men här är ett urval iaf.




Det här har tagit mej ungefär en och en halv timme, nu ska jag bara slappa framför teven och i morron väntar en resa till Sala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0