Dags för ett inlägg

Har varit upp i ungefär en och en halv timme redan. Sitter och tittar på Jay Leno Show på feman, repris från i går.
Igår var det ju planerat att jag och mama skulle gå på Mamma Mia, men det fanns inte en ända plats kvar någonstans...helt sjukt. Nästa gång får vi nog förbeställa. Istället gick vi till Karro så nu har jag typ allt jag behöver inför skolan, förutom några asroliga sudd som jag ville ha fast de hade inte kommit än :p Hehe, fick 40% rabatt på allting ;9 Ibland är det bra att känna de som står i kassan :p Dessutom hittade jag två väskor oxå, toppenbra.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste försöka få tag på Lydie så jag kan få tillbaka mina Sims-spel innan skolan börjar. Hmm... undrar om hon är uppe än :p

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mej, sen får jag väl leta reda på henne ;)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0