"Den stora dagen"

...Var faktiskt inte så stor och jobbig som jag trott, offtast äre ju inte så. Började klockan elva i B206 men lill-Kikki :p Gick igenom schemat och typ snackade lite. Efter det gick vi till våra mentorer, ska ha kvar min gamla bara så att alla vet ;) Fick en jädra massa papper och grejor. Slutade vid tolv, sen stod jag, Anna och Moa och väntade på Lydia som kom med tolvan. Hihi, hon höll vad hon lovade och kom till skolan idag, kanon bra jue :) Åkte hem till Anna där det var ett jäkla drag, hehe (naat) gick till pizzerian och köpte lunch som vi åt hos Anna. Tittade på gamla samlingar (teaterpjäser) från när vi va typ 7 till 13 år <3 Gamla minnen dykte upp :) Alla var verkligen hur små och söta som helst...

Nu ska jag sätta i mej tallriken med fil och müsli som redan har omvandlats till typ.... gröt? Blä. Sen ska jag väl städa mitt rum som jag skulle göra i lördags men som jag struntade i då. För övrigt så har jag inget mer att säga förutom att vårat nya schem aktiskt är mycket bättre än det förra :) Fast i morron börjar vi 8:00 med franska....hat-ämnet, jag tror jag dör :s

//

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH ! inga ord att bestriva min insats i våran samling från trean med xD

2008-08-18 @ 20:19:32
URL: http://annchi.blogg.se/
Postat av: Lydia

prata med alla i korridoren wtf! vad menar du XD //Lydia

2008-08-19 @ 17:59:11
URL: http://emorolden.blogg.se/
Postat av: Moa

pizzorna va näääjz :D

2008-08-19 @ 19:23:23
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0