En "toppendag"

Har kommit hem från stan nu, träffade alla underbara igen :) Kommer sakna speciellt Lydia nu när hon byter skola så det var ju bra att man sågs innan skolan börja ;) Men hon kommer väl till skolan på måndag om jag inte minns fel, hehe.
Träffades vid Kulturhuset och gick vidare till Åhléns, typ 200 m??:D Gick upp till caféet, fikade där och mötte en gammal skolpolare, eller inte riktigt en "polare"...men ändå. Hade ungefär lika mycket att snacka om som igår så vi blev rätt långvariga :p Sen gick vi ner och kikade lite på almanackor och sånt. Tog sällskap med Hedda hem. Hahah, tunnelbanan var något av en katastrof, hur mycket folk som helst. Jag började gapskratta med en massa skumma människor runt mej som glodde^^ Fick vänta 20 minuter på tolvan, men allt blir kul med rätt sällskap som man bukar säga ;)
I morse var jag ute på "Barkaby Outlet" och hittade ett par Acne jeans som faktiskt är helt okej. I morron ska jag och Moa till Calle Flygare och sen ska jag försöka komma till JC, behöver fortfarande ett par mörka jeans, annars får jag ta det nästa helg.

Kom som sagt hem nu så nu väntar middagen.
//

Kommentarer
Postat av: Lydia

I WILL MISS UU TOOOO=(

2008-08-17 @ 00:31:25
URL: http://emorolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0