En underbar eftermiddag

Var iväg och träffade gänget idag. Jag, Hedda, Alice och Lydia. Shiit vad jag vill ha ett längre sommarlov! Nu kom vi lixom på att vi inte ens setts på hela lovet (ännu längre sen ja träffa Alice), nu är ju lixom lovet typ slut och man kan inte vara me varann lika länge :'( Vi hade iaf sjukt kul där vi satt i kulturhuset och fikade. Lyckligtvis hade jag glömt plånboken hemma så jag fick låna av Alice, klup som jag är. Hehe, satt och snackade typ vääldigt länge, allt nytt som har hänt i sommras. Dessutom var det ju fult av "smurfar" nere på plattan som stod oh sjöng gospel, hhahaah något som vi satt och övervakade :p Speciellt Lyydie "Woho smurfarna tar över världen" xD
Finns inte så mycket att säga förutom att det blev en aslyckad eftermiddag med mycket skratt och flumm ;D Mobilen lackade ur så inga bilder kunde tas, men jag är rätt säker på att de andra har tagit några.

Nu ska jag upp och hjälpa till med maten.
//

Kommentarer
Postat av: Lydia

meeeh det var ju smurfarna som sjöng för sitt moderskepp, ska du verkligen mobbas XD haha förresten glömde du "det finns två vita stolar men ingen guul!" hahaha fan vad jag älskar "Gänget" haha kraaaaaaaaam

2008-08-15 @ 20:33:26
URL: http://emorolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0